مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان

http://diwan.ps/ar/res/images/newad.gif  http://diwan.ps/ar/res/images/newad.gif  http://diwan.ps/ar/res/images/newad.gif

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار به نام روز برفی

ترانه : مهرزاد امیرخانی , موزیک : مرتضی پاشایی

تنظیم : سعید زمانی

% دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار به نام روز برفی

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار به نام روز برفی

چشامو ؛ می بندم میخوام هر چی غصه است بمیره

که تو خواب ؛ یکی از تنم عطرتو پس بگیره

نمیشه ؛ نمیشه

عزیزم ؛ نمیـدونی عشقت چقدر سینه سوزه 

چه سخته ؛ آدم چشم به تاریکی شب بدوزه

همیشه ؛ همیشه

شبا این حال و روزا خیره به عکست این شده کارم 

دیگه طاقت ندارم

دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره

خیلی دلم میگیره

فراموشم نمیشه خاطرهامون واسه من خیلی دیره

یه آدم چقدر طاقت غصه داره

چجوری ، میشه خنده روی لبام پا بذاره

دوباره ، دوباره

به جایی ، رسیدم که با هیشکی حرفی ندارم

نباشی ، من هیچ حسی به روز برفـی ندارم

نمیخوام ، بباره

شبا این حال و روزا خیره به عکست این شده کارم 

دیگه طاقت ندارم

دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم

آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره

خیلی دلم میگیره

فراموشم نمیشه خاطرهامون واسه من خیلی دیره

 

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128 ................................................................................................................... حجم : 3.25 مگابایت

Download

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: تک آهنگ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ